Zapraszamy do udziału w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025”. To prestiżowe wydarzenie promuje innowacyjne przetwórstwo i wyjątkowo sprawnie docenia jagodowe. W dwóch ostatnich edycjach branża zdobyła 3 statuetki i 6 wyróżnień.

Doświadczenia pionierów
Zapraszamy do reklamy
WARUNKI UCZESTNICTWA i ZGŁOSZENIA
- W Konkursie mogą uczestniczyć firmy, które działają na terenie RP, są producentami, wyłącznymi dystrybutorami lub bezpośrednimi importerami artykułów FMCG.
- Do Konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie INNOWACYJNE produkty i usługi w kategoriach określonych przez Organizatora, w tym w kategorii „1.28. Polskie superowoce”
- Przez produkt INNOWACYJNY rozumiany jest: „produkt, którego premiera rynkowa była w okresie od 1.10.2024 r. do 8.09.2025 r; jest nowy lub istotnie ulepszony z punktu widzenia jego charakterystyki funkcjonalnej, a w szczególności udoskonalony w zakresie charakterystyki technicznej lub zastosowanych do jego wytworzenia składników, materiałów; został udoskonalony pod kątem ułatwionego i przyjaznego korzystania z produktu przez konsumenta lub stworzony/zmieniony w zgodzie z jego potrzebami”.
- Przetwórców owoców jagodowych zapraszamy do zgłoszeń w kategorii „1.28. Polskie superowoce”. Niemniej jeden produkt lub jedną tożsamą linię produktową o tej samej gramaturze można zgłosić do jednej kategorii FMCG (1.1. – 1.36.) w każdej z maksymalnie 3 wybranych grup I-V (Grupa I – SMAK, Grupa II – SKŁAD, Grupa III OPAKOWANIE, Grupa IV – ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY, Grupa V – CHWILE Z PRODUKTEM).
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest zgłoszenie innowacji poprzez wypełnienie elektronicznego formularza dostępnego na stronie internetowej Organizatora Konkursu: ZłoteInnowacje.pl lub hurtidetal.pl (wcześniej niezbędna jest rejestracja w serwisie https://hurtidetal.pl/rejestracja) lub używając linku: https://hurtidetal.pl/zp_login_inn (dostęp do elektronicznego formularza zgłoszeniowego wymaga od użytkownika zalogowania: login: innowacja2025 hasło: fmcg2025), w nieprzekraczalnym terminie – do dnia 8 września 2025 r..
ZASADY ZGŁASZANIA DO KONKURSU
- Dane identyfikujące Uczestnika i osoby kontaktowej
- Nazwa i opis produktu z charakterystyką innowacyjności
- Zdjęcie zgłaszanego produktu (wymagania techniczne: białe, jednolite tło, plik *.psd, *.tiff i *.jpg, rozdzielczość 300 dpi)
- Logo marki i logo produktu – na wezwanie organizatora w chwili zakwalifikowania produktu do udziału w Konkursie.
- Zgłoszenie produktu do Konkursu jest równoznaczne z udzieleniem przez zgody na publikację: zdjęcia produktu, logo producenta, logo marki (produktu) i opisu – na stronach internetowych, fanpage’u, koncie Instagram, stronie firmowej na LinkedIn, YouTube i innych serwisach Organizatora oraz w drukowanym wydaniu miesięcznika Hurt & Detal.
ETAPY KONKURSU
- Etap I: przyjmowanie zgłoszeń do konkursu do 8 września br.
- Etap II: Kapituła Konkursu dokonuje przeglądu wszystkich zgłoszonych produktów i kwalifikuje do III etapu po 5 innowacji w każdej z kategorii.
- Etap III: Badanie Konsumenckie - na platformie internetowej zloteinnowacje.pl będzie opublikowana ankieta dla osób fizycznych, zarejestrowanych jako uczestnicy platformy. Do procesu rejestracji jak i oddania głosów uprawnione będą wszystkie osoby, które spełniają warunki regulaminu uczestników platformy, są osobami pełnoletnimi i będą posiadać wyłącznie jedno konto na platformie. Każdy z głosujących może oddać swój jeden głos lub głos i uzasadnienie indywidualnej decyzji w każdej z kategorii Konkursu. Głosy zliczane są automatycznie, nie podlegają moderacji, a po zakończeniu głosowania przekazane do Organizatora bez ich upubliczniania do czasu oficjalnego ogłoszenia, tj. do dnia 28 października 2025 roku.
- Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi na gali „Złote innowacje” - 28 października w Teatrze Kamienica w W-wie.
Każdy za 2 miesiące możne znaleźć się wśród największych marek w Polsce. Zapraszamy do udziału w konkursie Złote Innowacje w branży FMCG w kategorii polskie superowoce. Nasza kampania została w nim nagrodzona w 2022 roku. Doceniono integracyjną formułę, zasięgi i fakt, że producenci mogą skutecznie kreować to jak postrzegane są owoce jagodowe. Nagroda została przyznana w kategorii „rozwiązania, które uatrakcyjniają rynek spożywczy, zmieniają podejście do zakupów i bezpośrednio wpływają na zachowania kupujących”. To otworzyło drogę do powstania kategorii i szerokiej prezentacji tego jak branża odpowiada na potrzeby. Zgłoś swój produkt lub linię na „Złote Innowacje 2025”
- zachęca Maciej Dolata z INSPIRE smarter branding, agencji wspierającej producentów.
Korzyści
- Laureatom, którzy zwyciężyli w poszczególnych kategoriach Organizator przyznaje prawo do bezpłatnego wykorzystywania w działaniach marketingowych znaku: Złota Innowacja FMCG i znaku nagrody: „Produkt Innowacyjny – Złoto” (złoty znak).
- Laureatom, którzy zajęli drugie i trzecie miejsce Organizator przyznaje prawo do bezpłatnego wykorzystywania w działaniach marketingowych znaku nagrody: „Produkt Innowacyjny – Wyróżnienie” (srebrny znak)
- Laureaci będą promowani w serwisie internetowym oraz w drukowanym wydaniu miesięcznika Hurt & Detal, w ogrodniczych mediach branżowych i w komunikacji kampanii „Czas na polskie superowoce!”
- Wszystkie zgłoszone produkty jagodowe będą wymienione w komunikacji kampanii „Czas na polskie superowoce!”
- Platforma konkursowa oraz wszystkie jagodowe produkty zakwalifikowane do etapu konkursowego będą promowane w mediach społecznościowych kampanii „Czas na polskie superowoce!”, w ramach promocji głosowania.

#Fundusze Promocji
#PolskieSuperowoce #PolishSuperFruits #KupujŚwiadomie #PromujŚwiadomie
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VII".
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.