II edycja Branding Ovation już 31 marca! Projekt popularyzacji brandingu, czyli budowania marek i promocji owoców jagodowych. Jego pierwsza edycja odbyła się w kwietniu ur.. Przyciągnęła ekspertów i miłośników marketingu. Była wielką przedsezonową inspiracją dla całego sektora. Już dziś zapraszamy by zarezerwować sobie ten dzień. Szczegóły i zapisy na do konkursu i na szkolenia - od 20 lutego br. (czwartek).

Projekt adresowany jest do plantatorów i przetwórców owoców jagodowych, którzy budują marki, szukają know how i chcą wymieniać swoje doświadczenia. Patrząc na doświadczenia I edycji - do pasjonatów brandingu i specjalistów zajmujących się komunikacją, marketingiem, promocją, w szczególności w branży rolniczej i przetwórczej.
Celem projektu jest podniesienie świadomości roli marki w zyskownej sprzedaży oraz wyłonienie najlepszych branżowych przykładów. Oto pełna lista laureatów I edycji - BrandingOvation 2024 - laureaci
Formuła konkursu i nagrody zostaną zaprezentowane 20-go a lista partnerów 28 lutego. Samo wydarzenie odbędzie się w 31 marca 2025 r.!
W nadchodzącej edycji prezentacje ocenią eksperci, praktycy i laureaci pierwszej edycji, których już dziś serdecznie zapraszamy. Przyznana będzie także „nagroda publiczności”.
Poznamy story wielu jagodowych projektów. Listę kolejnych obszarów nauki i rywalizacji kształtować będą potrzeby. Zapraszamy producentów, którzy chcą pokazać swoje social media / kampanie, opakowania / samochodu oraz koncepty targowe / wystawiennicze.
Czas na polskie superowoce!
Zapraszamy by śledzić i korzystać z kilku innych projektów, które budują wizerunek owoców jagodowych. Innovation Conference 2025 i konsumencki konkurs Złote Innowacje FMCG & Retail 2025. Berry Fest - promocja borówkowych alkoholi i anonsowany tutaj Branding Ovation.
Plantatorzy i przetwórcy owoców jagodowych są od 3 lat oficjalnym partnerem Narodowego Dnia Sportu. XIII edycja tego święta odbędzie się 14 września 2025., w formie wielkiego pikniku na błoniach PGE Narodowy.
Każdy z ww. projektów jest szansą na promocję gospodarstw i grup, i umocnienie pozycji owoców jagodowych jako polskich superowoców.
Udział w nich pozwoli Państwu lepiej poznać konsumentów. Pozwoli także zrozumieć, że mamy duże możliwości rozwoju, pod jednym warunkiem. Obok wysiłku produkcyjnego, nasza indywidualna i zbiorowa energia - producentów, regionów, organizacji - pójdzie w kierunku konsumentów.
Kampania „Czas na polskie superowoce!” promuje codzienną konsumpcję owoców i przetworów. Projekt od lat integruje środowisko producentów. Wiele jagodowych inicjatyw inspirowało cały sektor ogrodniczy. Oto kilka historycznie najważniejszych: 1 LIPCA – Dzień Polskiej Borówki (2017), Lato z Borówkami (2018), Czas na polskie superowoce! (od 2019), Połowa Sukcesu (2020), powstanie Jagodowego Core Teamu (2021). Taki potencjał mają realizowany od 2022 roku przegląd nowych produktów - Innovation Conference oraz promujący jagodowe alkohole Berry Fest (od 2023).
Zwieńczeniem tego co już osiągnęliśmy była pierwsza edycja Branding Ovation 2024. – spotkanie i promocja najlepszych przykładów budowania marek i promocji w branży. Już dziś zapraszamy do udziału w II edycji.
Jeśli już dziś wiecie, że nie może Was zabraknąć wśród uczestników II edycji lub jeśli chcecie współtworzyć ten projekt - zapraszamy do kontaktu.
#BrandingOvation #bOVA #bOVA2025
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
Źródło: INSPIRE smarter branding

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! VI edycja."
Aktualności na kanałach:
- Facebook /polskiesuperowoce
- Instagram /polskiesuperowoce
- YouTube /czasnapolskiesuperowoce
- Twitter /SuperFruitsPL
Kontakt: