Jagodowe Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej są częścią kampanii „LATO z BORÓWKAMI” realizowanej przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Kampania umożliwia kontynuację i rozszerzenie dotychczasowych działań promocyjnych, prowadzonych z inicjatywy plantatorów. Celem kampanii jest promocja spożycia i walorów zdrowotnych borówki. Wspólny projekt jest okazją do promowana współpracy i sukcesów polskich plantatorów.

Wygrani przed pierwszym gwizdkiem
Jak to robi Fundacja Promocji Polskiej Borówki?
Marka: Polska
Więcej materiałów do pobrania, w tym zdjęcia, na stronie latozborowkami.pl
Źródło: Fundacja Promocji Polskiej Borówki
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Lato z borówkami”.