Lista plantacji
- Małopolska - 2 plantacje: Zdrowejagody.pl w Nowej Wsi koło Skały – 1-2, 8-9 i „Zdrowe Jagody” oraz Muniakowice 100 koło Słomnik - trzy weekendy 1-2/06, 8-9/06 i 15-16/06
- Mazowsze - 3 plantacje: Gospodarstwo Jagodowe Boglewice, gm. Jasieniec – zaprasza na zbiory codziennie od 1 do 16/06; Gospodarstwo Sadownicze Piotr Stępniak w Mogielnicy w terminach 1-2/06 i 8-9/06 i Bończa gm. Warka - 31-2/06
- Lubelskie - 4 plantacje: Antoniówka 54, Gmina Krzczonów - 1-2/06; Jasionka w gminie Parczew 1/06 i 8/06 (nowy termin); Opole Lubelskie - 1-2 (zbiory zakończone); „U Pani Babci” Piłatka k. Janowa Lubelskiego 22-23/06
- Łódzkie - 2 plantacje: Sobki gm. Zelów przy trasie Widawa - Piotrków Trybunalski – 25-26/05 oraz Gospodarstwo Haskap Warulik, Mokra Prawa, Skierniewice - 8-9/06
- Podlaskie - 2 plantacje: Kamienna Nowa zaprasza w weekend 1-2/06 oraz Orla, powiat Bielsk Podlaski - 14-15/06
- Pomorskie - Jagodowe Marzenie, Chrzanowo – 8-9/06
- Świętokrzyskie - 2 plantacje: „Jagodowe smaki” z Wszachowa i Jagodowe Pole z Modliborzyc
- Wielkopolskie - 4 plantacje: Braci Miedzińskich w Bożatkach k. Rzgowa - 8-9, 15-16 i 22-23/06; Koło plantacja „Haskap superfruit” - 1-2, 8-9/06; Belny, gmina Sompolno - 1-2 i 8-9/06 oraz Gospodarstwo rolne Jan Krzywda, Michałów Drugi, gmina Opatówek - 1-2, 8-9/06.
- Komplet map samozbiorów w sezonie 2024 - mapy
- Możliwość zapraszana we wspólnym facebook’owym wydarzeniu: Czerwiec na plantacjach jagody kamczackiej
- Infografiki pokazujące walory jagody kamczackiej - link
- Zdjęcia oddające klimat samozbiorów - WeTransfer
Badania konsumpcji warzyw i owoców realizowane są przez Kantar Polska we współpracy z INSPIRE smarter branding. Projekt finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Badanie zainteresowania samozbiorami zrealizowano w dniach 10-15 maja 2024 r. Była to odpowiedź na pytanie: Jeżeli miał(a)by Pan(i) możliwość uczestnictwa w samozbiorach, to którymi gatunkami owoców i warzyw był(a)by Pan(i) zainteresowan(a)y? Wywiady bezpośrednie w domach respondentów (CAPI), reprezentatywna próba 1015 Polaków w wieku 15+.
#Fundusze Promocji
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VI".