Uważam, że to było coś wyjątkowego. Wykazaliście się dużą pomysłowością – dzięki zaangażowaniu dzieci w promocję produktu, który oferujemy, to była wspaniała inauguracja. Polski rynek rozwija się rewelacyjnie. Reszta świata powinna otworzyć oczy, słuchać i uczyć się z tego, co udało Wam się w Polsce osiągnąć
ocenił Peter McPherson, Chairman of the International Blueberry Organization (IBO)
- To jest świetna historia: połączyliście w jedną całość uprawę borówki i polską duszę. Macie niesamowity wzrost gospodarczy, wzrost jakości życia, które łączycie ze wzrostem zapotrzebowania na borówki. To wspaniałe, że polskie społeczeństwo podziela wartości branży borówkowej. To świetne połączenie. Uważam, że na krajowym rynku zrobiliście kawał dobrej roboty
ocenił prof. em. David Hughes z Imperial College w Londynie.
Powinno się przypominać konsumentom, żeby częściej zastanawiali się, skąd pochodzi ich żywność i jak została wyprodukowana. Na przykład w Polsce – to jeszcze jedna świetna historia, którą od was usłyszeliśmy – konsumenci doceniają to, jak produkujecie borówki. Ta produkcja odzwierciedla Wasze wartości
podsumował prof. em. David Hughes z Imperial College w Londynie.
To wspaniała uroczystość. Jeśli ktoś nie lubi widoku zajadających się borówkami dzieci, to jego miejsce raczej nie jest w tej branży. Borówki są fajne i łatwo się je je, bo nie mają pestek ani szypułek. Nie mają też skórki do obrania – po prostu bierzesz i jesz. To prosta przekąska i jeden z najzdrowszych produktów żywnościowych, a do tego ich jakość rośnie z każdym dniem
polecał Cort Brazelton, Executive Comittee Member IBO.
Otwarcie sezonu borówkowego realizowano w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!". Organizatorem Szczytu była Fundacja Promocji Polskiej Borówki, partnerem wydarzenia Stowarzyszenie Polskich Plantatorów Borówki oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Oba projekty finansowane są z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Oba są realizowane pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
#IBOSummit2023 #PolandTastesGood #PolishSuperFruits
#PolskieSuperowoce #KupujŚwiadomie #FunduszePromocji
Więcej zdjęć: PressKit
Źródło: Fundacja Promocji Polskiej Borówki, KZGPOiW, PolskieSuperowoce.pl
Publikację sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! V edycja."