- Z kim konkurujemy i czego możemy się od nich nauczyć? Jak wyglądają najlepsze firmy w branży? Co sprawia, że wydają się wiarygodnie, sądzimy, że są gwarantem dobrego produktu?
- Czego szukają konsumenci? Co dla nich jest gwarancją? Czego możemy nauczyć się od firm typu Driscoll's?
- W którą stronę idzie handel owocami i owocowymi przekąskami? Co znaczy superfruits, superowoce, żywność funkcjonalna? Zrównoważony rozwój?
- Czego powinniśmy nauczyć się jako plantatorzy? Jak powinniśmy pokazywać się światu – jak pozycjonować się w relacjach B2B, wśród tych wszystkich graczy, którzy na pewno przyjadą do Lublina? Jak pokazać im, że rozumiemy kategorię deserowych owoców?
- Jak chcemy opowiadać naszą historię, jak postrzegamy nasz wkład w sukces borówki? Jak może to pomóc branży i pojedynczym producentom?
Program – co polecają praktycy?
Polecam panel dyskusyjny, w którym rozmawiać będą przedstawiciele dwóch globalnych firm produkcyjno-handlowych, Prezes Driscoll’s Ameryka i szef chilijskiego Hortifrut S.A. Obaj mają wizję przyszłości branży borówkowej
poleca prof. Stanisław Pluta, Zakład Hodowli Roślin Ogrodniczych IO w Skierniewicach.
Jak będzie się zmieniać konsumpcja?
Publikację sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! V edycja."
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Kontakt: