
Nagrody Grand PRIX
Medale złote otrzymali:
- Nalewka z polskiego minikiwi - Natalia i Karol Krześniak
- Geist z jeżyn - Krzysztof Kaczor
- Nalewka z maliny - Mariusz Trzeciak
- Wino z czerwonej porzeczki półwytrawne – DiWine, Beata Iwańczyk Marcin Bańcerowski
- Nalewka z derenia - Paweł Krawiec
- Nalewka z agrestu - Nalewkarnia Longinus, Rafał Dziliński
Medale srebrne otrzymali:
- Wino wytrawne z jagody kamczackiej - Mariusz Sielach
- Nalewka z pigwowca - Paweł Krawiec
- Wino wytrawne z borówki wysokiej - Krzysztof Kaczor
- Nalewka z żurawiny z etykietą Fieldstone a Family Farm - autor Anna Burdzy
- Nalewka z jagody kamczackiej - Andrzej Krupiński
Medale brązowe otrzymali:
- Wino z jagody kamczackiej półsłodkie – DiWine, Beata Iwańczyk Marcin Bańcerowski
- Wino z czarnej porzeczki słodkie - Krzysztof Kaczor
- Nalewka z derenia - Nalewkarnia Longinus, Rafał Dziliński
- Nalewka z aronii - Mariusz Trzeciak
- Wino z czarnej porzeczki półsłodka – DiWine, Beata Iwańczyk Marcin Bańcerowski
Wszyscy nagrodzeni będą promowani na łamach czasopism partnerów – czasopism Restauracja, Hotelarz i Jagodnik. Nagrodą w konkursie jest promocja wśród właścicieli i kadry zarządzającej HoReCa. Kluczowym wymiarem tej promocji jest całostronicowa reklama laureatów w czasopiśmie "Restauracje". Numer październikowy promowany będzie m.in. na Polagrze oraz Natura Food be ECO.
Eksperci, którzy oceniali jagodowe alkohole

Łukasz Klesyk
Zbigniew Kmieć
Katarzyna Puk
Krótko o Berry Fest
- Firmy to producenci dostarczający swoje produkty do podmiotów hurtowych, posiadające tzw. zezwolenie hurtowe lub sprzedający w miejscu wytworzenia (we własnej winnicy, winiarni, gospodarstwie), na bazie stosownego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Osoby prywatne to amatorzy, pasjonaci lub plantatorzy, którzy często produkują z własnych owoców i na własne potrzeby. Nie sprzedają, nie mają stosownych zezwoleń, akcyzy, banderol etc. Mają jednak „w dłoni” swój produkt, który chcą pokazać i o którym chcą opowiedzieć.
Projekt jest częścią kampanii "Czas na polskie superowoce!". Jest ona finansowana z Funduszu Promocji owoców i Warzyw. Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Projekt sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez KZGPOiW kampanii „Czas na polskie superowoce! IV edycja."
Kampania jest realizowana pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.