Co jeśli czujemy się młodsi, niż jesteśmy w rzeczywistości – Kantar o wieku metabolicznym Polaków i odżywianiu tych, którzy czują się młodziej. Dietetycy o hipercholesterolemii, którą ma 60 proc. Polaków. Tylko 6 proc. z nich jest świadomych swojej choroby, a przecież wysoki cholesterol jest jednym z czynników zgonu z powodu chorób sercowo-naczyniowych. Przedstawimy spożywczą receptę na obniżenie cholesterolu. Bohaterami sierpniowego spotkania papryka oraz owoce porzeczki, rokitnika i derenia.

Data konferencji: 25! sierpnia 2022, godz. 10:00-11:00
Miejsce: Plac Konesera 9, 03-736 Warszawa (siedziba Kantar Polska)
Agenda spotkania:
- Co jedzą osoby deklarujące, że czują się młodziej? - Tomasz Roszkowski, ekspert Kantar
- Monitoring konsumpcji warzyw i owoców w sierpniu 2022 oraz prezentacja wskaźnika konsumpcji Wczoraj na talerzu - Anna Trząsalska, Social Research Specialist
- Kolorowo paprykowo - bogactwo gatunków, kolorów i smaków papryki – prezentacja w ramach projektu „Moc Polskich Warzyw”, Zrzeszenie Producentów Papryki RP
- Dobre wskazówki na „zły” cholesterol - kompleksowe rekomendacje dotyczące odżywiania - Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyk kliniczny i ekspert Core Team
- Rokitnik - złoty sprzymierzeniec w czasach pandemii
- Dereń jadalny, którego chce spróbować co dziewiąty Polak (11%) – degustacja i walory - dr hab. Iwona Szot, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
- Aronia Innovation Conference 21/09 – szczegóły programu i zaproszenie
- Narodowy Dzień Sportu 18/09 – szczegóły oferty producentów owoców i warzyw, przygotowywanej na piknik rodzinno-sportowy na błoniach PGE Narodowego
Nasz ekspert:
Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyk kliniczny, ekspert programów i projektów poprawiających nawyki żywieniowe Polaków. Autorka wielu artykułów z zakresu zdrowego odżywiania, współautorka książek. Prowadzi poradnię dietetyczną „Z kaloriami na pieńku”. Uczy jak jeść zdrowo, sezonowo, smacznie i jak docenić rolę warzyw i owoców.
Zapraszamy serdecznie.
Informacje i kontakt w sprawie wyników badań i komunikatu prasowego:
- przedstawiciele mediów - kuba.antoszewski@kantar.com
- organizacje branżowe - biuro@grupyogrodnicze.pl
Zaprasza KZGPOiW, CORE TEAM i KANTAR.
Badania realizowane są przez Kantar dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw w ramach projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, etap II ”. Projekt ten realizowany jest we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding. Zadanie finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Projekt ten realizowany jest pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.












