
- Co jedzą osoby deklarujące, że czują się młodziej? - Tomasz Roszkowski, ekspert Kantar
- Monitoring konsumpcji warzyw i owoców w sierpniu 2022 oraz prezentacja wskaźnika konsumpcji Wczoraj na talerzu - Anna Trząsalska, Social Research Specialist
- Kolorowo paprykowo - bogactwo gatunków, kolorów i smaków papryki – prezentacja w ramach projektu „Moc Polskich Warzyw”, Zrzeszenie Producentów Papryki RP
- Dobre wskazówki na „zły” cholesterol - kompleksowe rekomendacje dotyczące odżywiania - Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyk kliniczny i ekspert Core Team
- Rokitnik - złoty sprzymierzeniec w czasach pandemii
- Dereń jadalny, którego chce spróbować co dziewiąty Polak (11%) – degustacja i walory - dr hab. Iwona Szot, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
- Aronia Innovation Conference 21/09 – szczegóły programu i zaproszenie
- Narodowy Dzień Sportu 18/09 – szczegóły oferty producentów owoców i warzyw, przygotowywanej na piknik rodzinno-sportowy na błoniach PGE Narodowego
Zapraszamy serdecznie.
- przedstawiciele mediów - kuba.antoszewski@kantar.com
- organizacje branżowe - biuro@grupyogrodnicze.pl
Badania realizowane są przez Kantar dla Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw w ramach projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, etap II ”. Projekt ten realizowany jest we współpracy z agencją INSPIRE smarter branding. Zadanie finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Projekt ten realizowany jest pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
