Dlaczego truskawka może być symbolem sportowego stylu życia? Jak nowe technologie, bieganie i tradycja wspólnego jedzenia łączą ludzi? Karol Młyński z firmy Timac Agro, partnera „Biegu po Truskawkę”, opowiada o pasji do owoców, wspieraniu plantatorów i sile rodzinnego sportu.

Kontynuacją czerwcowych zawodów będzie lipcowy „Bieg po Borówkę” (link) - 13/07 w Olchowcu w woj. lubelskim. Obie imprezy to początek „jagodowej sztafety”, która w 2026 r. powiększy się o kolejne biegi.

Komunikat opracowany w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VII”.
Zadanie jest realizowane pod Honorowym Patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Więcej zdjęć w zakładce PressKit