Wspólne powitaliśmy sezon na polską borówkę. 1 LIPCA w Dzień Polskiej Borówki owoce trafiły do samochodów w całej Polsce. Oto podsumowanie wspólnej akcji Traficar z Fundacją Promocji Polskiej Borówki.
Borówki #podajdalej w Traficarach w całej Polsce
- Częstowaliśmy i namawialiśmy do dzielenia się borówkami! Przez pierwszy tydzień lipca pakowaliśmy do aut po 2 zestawy borówek z prostym przekazem: jeden zestaw bierzcie i jedźcie, a drugi podajcie dalej, komu tylko chcecie :) Szczęśliwi użytkownicy Traficara i obdarowani borówkami dzielą się swoją radością. Można to zobaczyć używając hasztagów #1lipca #podajdalej #latozborowkami
Użytkownicy mogli spróbować jednego z najzdrowszych owoców lata i dowiedzieć się, że świeże owoce dostarczone były wprost z plantacji. W każdym z regionów z innej, bo borówkę uprawia się w całej Polsce. Jej amerykańskie pochodzenie, ściślej udane udomowienie 100 lat temu w Stanach Zjednoczonych, wprowadza duże zamieszanie. Widząc opakowanie z napisem amerykańska można myśleć, że jest importowana. A jest dokładne odwrotnie. Fundacja promuje fakt, że Polska jest producentem borówki, że to naszą borówkę jedzą konsumenci w 25 krajach na 4 kontynentach.
Miłośnicy borówki w całej Polsce dowiedzieli się, że Traficar to usługa wynajmu samochodów na minuty, bez zbędnych formalności i wyznaczonych miejsc na oddanie auta. Dowiedzieli się kiedy usługa została uruchomiona i że jest dostępna w Warszawie, Krakowie, na Śląsku, we Wrocławiu, Poznaniu i w Trójmieście. Poczuli też ideę carsharingu, czyli wspólnego użytkowania. Kierunek w jakim zmierzamy – nie trzeba posiadać, by korzystać. Ważniejsze jest to jak żyjemy, jak dbamy o relacje, emocje, ile potrafimy przeżyć, a nie to „ile aut mamy w garażu”.
Wspólne ufundowaliśmy też 10 zestawów – sok z borówki, słoiczek borówkowej konfitury, ekotorba oraz voucher na przejazdy. Trafiły do miłośników dzielenia się borówkami, którzy korzystają z Traficara.
1 LIPCA obchodzony jest Dzień Polskiej Borówki. To święto owocu, symboliczny początek zbiorów w Polsce. To okazja by promować wyjątkowe walory owocu oraz wspólnotę wartości, która łączy jagodowych plantatorów.
Fundacja Promocji Polskiej Borówki zaprosiła do współpracy ponad 640 restauracji i sklepów w całej Polsce. Partnerem Dnia Polskiej Borówki został Lidl, który otworzył sezon na polskie borówki i zaangażował się w ich promocję. Dzięki Lidlowi świeże borówki od polskich producentów można było spróbować w już 1 LIPCA.
W filmowej relacji widać Traficara na zakupach.
Połączyliśmy miłośników owoców, plantatorów i dietetyków. Na modnym warszawskim Targu Śniadaniowym odbyły się prezentacje walorów borówki, degustacje świeżych owoców i borówkowych przetworów. Traficary były integralną częścią tego święta.
Wspólnie zachęcamy do dzielenia się zdrowymi nawykami. „Jedzmy borówki, bo to mały wielki cud natury, który ma najwięcej antyoksydantów ze wszystkich owoców i warzyw. Korzystajmy, lato to najlepszy czas na budowanie naszej siły i odporności” - to najczęściej powtarzane słowa podczas oficjalnej inauguracji sezonu 2018.
Źródło: Fundacja Promocji Polskiej Borówki
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Lato z borówkami”.