Relacje z przeglądu ukazały się na portalach Onet, WirtualnaPolska, Interia, w serwisie PAP, na łamach czasopisma Truskawka, Malina, Jagody - TMJ, SAD24.pl, Jagodnik.pl i w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”. W maju ukażą się w magazynie Hurt&Detal. Więcej na 👉 BrandingOvation.pl
Poparcie protestów przekłada się na zakupy polskich owoców
Szczegółowe dane na temat konsumpcji kilkudziesięciu gatunków na stronie 👉 WczorajNaTalerzu.pl
Zapraszamy na nieoficjalne otwarcie sezonu - Kantar, 25/04
Menopauza to dokładnie 30 pomysł na pokazanie znaczenia owoców i warzyw w prewencji chorób, budowaniu na odporności, regeneracji, zapewnieniu dobrego samopoczucia i atrakcyjności (urody). Komplet zaleceń żywieniowych opracowanych w formie - rekomendowanego przez Instytut Żywności i Żywienia i Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH-PIB - talerza żywieniowego oraz informacje o walorach owoców jagodowych na PolskieSuperowoce.pl w dedykowanej zakładce DLA ZDROWIA i URODY
#FunduszePromocji
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
#PołowaSukcesu #PolskaSmakuje
Źródła: INSPIRE, KANTAR, KZGPOiW, PolskieSuperowoce.pl
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii Czas na polskie superowoce! Edycja VI
- Facebook - www.facebook.com/polskiesuperowoce
- Instagram - www.instagram.com/polskiesuperowoce
- Twitter @SuperFruitsPL - twitter.com/SuperFruitsPL