Jest kompetencja, która pozwala zarabiać znacznie więcej. Poznaj ją z projektem „Czas na polskie superowoce!”. W ramach przygotowań do sezonu 2024 zapraszamy na szkolenie z autoprezentacji i wydarzenie znane jako Branding Ovation - pierwszy przegląd jagodowych marek. Szczegóły propozycji szkoleniowej poniżej.
Bądź dumny ze swojego marketingu
Seth Goddin zmienił sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu. Mówił, że wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Stawiają na empatię, a nie na kradzież uwagi i spamownie w internecie.
Z taką inspiracją, w ramach przygotowań do sezonu 2024, kontynuujemy prace nad rozwojem umiejętności prezentacji własnej marki. Zapraszamy na dwa wydarzenia.
- Szkolenie online z autoprezentacji środa 20/03, 9:00-14:30 (platforma Zoom)
- Branding Ovation - wspólne spotkanie w Warszawie z możliwością prezentacji jagodowego sukcesu na forum producentów, przetwórców i mediów - 9 kwietnia 2024 r., 10:00-15:30, centrum Warszawy, Brain Embassy ul. Czackiego 15/17. Więcej o projekcie tutaj
Branding Ovation to pierwszy konkurs marek i marketingu w branży jagodowej. Celem jest identyfikacja i promocja najciekawszych gospodarstw i ich oferty. Szkolenie przeznaczone jest dla producentów owoców jagodowych, których chcą wziąć udział w konkursie i rozwinąć swoje umiejętność prezentacji.
Szczególnie serdecznie zapraszamy tych, którzy samodzielnie budują marki gospodarstw, plantacji, owoców, przetworów. Coraz częściej udzielają wywiadów, nagrywają przed kamerą, rozwijają kanały mediów społecznościach, w których chcieliby lepiej opowiadać o swojej marce.
Czego nauczysz się podczas szkolenia?
Udział w szkoleniu przygotuje do prezentacji firmowych, handlowych, także tych przed konsumentami. Angażując się w spotkanie online i uczestnicząc prezentacjach w Warszawie, nauczysz się:
- Jak opowiedzieć własną historię? Jakie historię lubią ludzie? Co sprawia, że pewne przechodzą do historii? Jedne opowiadamy dzieciom na dobranoc, inne studentom zarzadzania i marketingu? Co je łączy? Gdzie są patenty?
- Dlaczego słuchacze mają trzymać za nas kciuki? O co nam chodzi, co nas motywuje? Dlaczego tak się staramy? Dlaczego nasza historia ma być ważna dla… słuchaczy?
- Jak pokazać owoce i uprawę ludziom, którzy nie znają się na ogrodnictwie? Jak sprawić by nasze historie nie były banalne, by potrafiły zainteresować?
- Jak pokazać obiektywne sukcesy? Jak chwalić się z głową? Jak sprawić by sukces przełożył się na zaufanie i postrzeganą jakość tego co sprzedajemy?
- Jak wykorzystać kryzysy i momenty zwątpienia? Klęski nieurodzaju, nieszczęścia i konflikty? Każdą pychę, która mogła skończyć się upadkiem i wyjście z kryzysu?
- Jak pokazać partnerów, doradców, inspiracje, które zachęciły do działania?
- Jak akcentować morał z własnej historii? Dlaczego warto by pomogła ona zrozumieć świat, Polskę, rynek czy pragnienia konsumentów? Jak ma się ona przydać… odbiorcom?
Kto będzie odbiorcą prezentacji konkursowych?
Słuchaczami prezentacji konkursowych będą producenci i przedstawiciele firm otoczenia biznesowego. Branding Ovation przyciągnie firmy agrotechniczne, szkółkarskie i hodowlane.
Prezentacje marek będą ograniczone w czasie do 6 minut i 40 sekund. Ich forma jest dowolna. Do dyspozycji ekran LED w proporcjach 16x9.
Inspiracją do określenia czasu trwania była przywoływana już Pecha Kucha, czyli format 20 slajdów po 20 sekund każdy.
Kto poprowadzi szkolenie?
Piotr Bucki - psycholog, który uczy myśleć, projektować komunikację i rozwijać kompetencje miękkie, m.in. związane z wystąpieniami i sprzedażą. Twórca najlepszej prezentacji na konferencji „I Love Marketing” (link) oraz obejrzanej 280 tys. razy prezentacji TEDx SGH. Szkolił się na kursach na Uniwersytecie Stanford, Princeton i Michigan. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSS, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów. Wykłada ma Uniwersytecie SWPS, SGH, AGH. Szkoli m.in. w Allegro, Santanderze i Nordea IT.
Piotr Bucki autor „Sapiens na zakupach”
O emocjach zakupowych, w cyklu Rozmowy PWN
O emocjach zakupowych, w cyklu Rozmowy PWN
_
Jak zapisać się na szkolenia?
Prosimy o mail na adresem bOVA@inspiresb.com i podanie imienia, nazwiska, nazwy gospodarstwa, strony lub fanpage'a oraz kontaktu telefonicznego.
#BrandingOvation #bOVA #bOVA2024
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
Materiał przygotowany przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw w ramach projektu "Czas na polskie superowoce! V edycja". Zadanie finansowane ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Kontakt: