Bądźcie z nami tego dnia. Narodowy Dzień Sportu to świetna okazja by promować aktywność fizyczną. Widzimy, że ta idea jednoczy co roku branżę. Właściciele i dyrektorzy ośrodków sportowych z całego kraju dołączają kolejne wydarzenia, rozumieją powagę sytuacji i konieczność promocji sportu. Cieszę się, że wśród partnerów projektu są producenci owoców i warzyw. Wspólnie przekonamy Polki i Polaków do sportu i zdrowego stylu życia
zaprasza Krystyna Radkowska, Prezes Fundacji Zwalcz Nudę, organizator kampanii.
Warto zdrowo się odżywiać
Ćwiczenia fizyczne kształtują nasze ciało, ale żeby to ciało mogło być sprawne, żeby mogło dobrze funkcjonować, to musi się dobrze odżywiać. Ten element jest niezbędny. Pamiętajcie, trzeba się dobrze odżywiać. Warto ćwiczyć, wyrwać się z wszechobecnego wirtualnego świata. Zapraszam Was na sale sportowe, hale, boiska. Zapraszam na matę zapaśniczą. Zaczynajcie od zapasów, potem możecie uprawiać każdą dyscyplinę sportu
poleca Andrzej Supron - „Król” zapasów, mistrz świata i Europy, trzykrotny olimpijczyk.
Projekt #wybieramPOLSKIEjabłka
- 3 edycje interaktywnego pokazu kulinarnego z jabłkami w roli głównej (dania dla aktywnych, przekąski z jabłek, jabłka zamiast słodyczy)
- quiz jabłkowy po wiedzę i informacje, które umożliwią prawidłowe odpowiedzi na wszystkie pytania quizu, będą przekazywane na grafikach reklamowych emitowanych w komunikacji miejskiej. Nagrodami w konkursie będą jabłkowe gadżety oraz świeże owoce
- rowerową wyciskarkę soków
- 3 edycje konkursu w obieraniu jabłek z najdłuższą skórką z nagrodami. Nagrody główne to karty przedpłacone do sklepów ze sprzętem sportowym.
Projekt „Moc Polskich Warzyw”
realizowany Zrzeszenie Producentów Papryki RP, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Projekt „Ziemniaki czy kartofle”
realizowany przez Federację Branżowych Związków Producentów Rolnych
Projekt „Czas na polskie superowoce!
wspólny projekt organizacji branżowych i grup producentów owoców jagodowych. Partnerami są Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki, Stowarzyszenie Plantatorów Jagody Kamczackiej, Stowarzyszenie Polskich Plantatorów Borówki, Polskie Stowarzyszenie Plantatorów Porzeczek, Krajowe Zrzeszenie Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA, Stowarzyszenie Plantatorów MiniKiwi oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki
Projekt „Jedz Owoce i Warzywa”
realizowany przez Federację Branżowych Związków Producentów Rolnych
Projekt Apetyt na polskie
realizowany przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków
Pokaz ciągników dla małych i dużych
Wielki piknik na błoniach PGE Narodowego już 17 września 2023 r. Wydarzenie odbędzie się na powietrzu, na terenie między stacją PKP Warszawa Stadion oraz Aleją Zieleniecką.
Święto aktywnego stylu życia organizowane jest przez Fundację Zwalcz Nudę oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki. Wspólna strefa owoców i warzyw współfinansowana jest przez Fundusz Promocji Owoców i Warzyw, a realizowana w ramach projektu CORE TEAM.
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez KZGPOiW projektu „CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, III edycja”.
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw