WARUNKI UCZESTNICTWA
- W Konkursie mogą uczestniczyć firmy, które działają na terenie RP, są producentami, wyłącznymi dystrybutorami lub bezpośrednimi importerami artykułów FMCG.
- Do Konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie INNOWACYJNE produkty i usługi w kategoriach określonych przez Organizatora, w tym w kategorii „1.28. Polskie superowoce”
- Przez produkt INNOWACYJNY rozumiany jest: „produkt, którego premiera rynkowa była w okresie od 1.10.2022 r. do 8.09.2023 r; jest nowy lub istotnie ulepszony z punktu widzenia jego charakterystyki funkcjonalnej, a w szczególności udoskonalony w zakresie charakterystyki technicznej lub zastosowanych do jego wytworzenia składników, materiałów; został udoskonalony pod kątem ułatwionego i przyjaznego korzystania z produktu przez konsumenta lub stworzony/zmieniony w zgodzie z jego potrzebami”.
- Przetwórców owoców jagodowych zapraszamy do zgłoszeń w kategorii „1.28. Polskie superowoce”. Niemniej jeden produkt lub jedną tożsamą linię produktową o tej samej gramaturze można zgłosić do jednej kategorii FMCG (1.1. – 1.36.) w każdej z maksymalnie 3 wybranych grup I-V (Grupa I – SMAK, Grupa II – SKŁAD, Grupa III OPAKOWANIE, Grupa IV – ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY, Grupa V – CHWILE Z PRODUKTEM).
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest zgłoszenie innowacji poprzez wypełnienie formularza elektronicznego, dostępnego na stronie internetowej Organizatora Konkursu: ZłoteInnowacje.pl lub hurtidetal.pl (wcześniej niezbędna jest rejestracja w serwisie https://hurtidetal.pl/rejestracja), w nieprzekraczalnym terminie – do dnia 8 września 2023 roku.
ZASADY ZGŁASZANIA DO KONKURSU
- Dane identyfikujące Uczestnika i osoby kontaktowej
- Nazwa i opis produktu z charakterystyką innowacyjności
- Zdjęcie zgłaszanego produktu (wymagania techniczne: białe, jednolite tło, plik *.psd, *.tiff i *.jpg, rozdzielczość 300 dpi)
- Logo marki i logo produktu – na wezwanie organizatora Konkursu w chwili zakwalifikowania produktu do udziału w Konkursie.
- Zgłoszenie produktu do Konkursu jest równoznaczne z udzieleniem przez zgody na publikację: zdjęcia produktu, logo producenta, logo marki (produktu) i opisu – na stronach internetowych, fanpage’u, koncie Instagram, stronie firmowej na LinkedIn, YouTube i innych serwisach Organizatora oraz w drukowanym wydaniu miesięcznika Hurt & Detal.
ETAPY KONKURSU
- Etap I: przyjmowanie zgłoszeń do konkursu do 8 września br.
- Etap II: Kapituła Konkursu dokonuje przeglądu wszystkich zgłoszonych produktów i kwalifikuje do III etapu po 5 innowacji w każdej z kategorii.
- Etap III: Badanie Konsumenckie - na platformie internetowej zloteinnowacje2023.pl będzie opublikowana ankieta dla osób fizycznych. Każdy z głosujących będzie mógł oddać swój 1 głos w każdej z kategorii Konkursu. Głosy zliczane są automatycznie, nie podlegają moderacji, a po zakończeniu głosowania (3 października) przekazane do Organizatora bez ich upubliczniania do czasu oficjalnego ogłoszenia, tj. do dnia 25 października 2023 roku.
- Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi na gali „Złote innowacje” - 26 października 2023 - w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Korzyści
- Laureatom, którzy zwyciężyli w poszczególnych kategoriach Organizator przyznaje prawo do bezpłatnego wykorzystywania w działaniach marketingowych znaku: Złota Innowacja FMCG i znaku nagrody: „Produkt Innowacyjny – Złoto” (złoty znak).
- Laureatom, którzy zajęli drugie i trzecie miejsce Organizator przyznaje prawo do bezpłatnego wykorzystywania w działaniach marketingowych znaku nagrody: „Produkt Innowacyjny – Wyróżnienie” (srebrny znak)
- Wszystkie zgłoszone produkty jagodowe będą wymienione w komunikacji kampanii „Czas na polskie superowoce!”
- Platforma ZłoteInnowacje2023.pl oraz wszystkie jagodowe produkty zakwalifikowane do etapu konkursowego będą promowane w mediach społecznościowych kampanii „Czas na polskie superowoce!”, w ramach promocji głosowania.
- Laureaci będą promowani w serwisie internetowym oraz w drukowanym wydaniu miesięcznika Hurt & Detal, w ogrodniczych mediach branżowych i w komunikacji kampanii „Czas na polskie superowoce!”
Promocja jagodowych przetworów 2023 r.
Słuchając prezentacji w ubiegłym roku można było zauważyć, że wiele jagodowych gatunków gdzieś pogubiło innowacyjność. Bierzmy przykłady z prezentowanych biznesów i uczmy się innowacyjności. W ten sposób, my producenci jagodowi, możemy przejąć z rynku gigantyczną marżę. Naprawdę dużą marżę, a to pozwoli poprawić naszą sytuację, znaleźć pasję, no i dobre wzory do naśladowania na przyszłe lata
tak komentował ubiegłoroczny finał dr Paweł Krawiec, Horti Team, członek Jagodowego Core Teamu.
Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja V".
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce
#KupujŚwiadomie #PromujŚwiadomie
#FunduszePromocji