Regulamin konkursu organizowanego przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, we współpracy z Zakładem Żywienia Człowieka, Wydział Nauk o Zdrowiu, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
- Regulamin - zasady i warunki Konkursu "Zdrowie? Masz to na talerzu*
- Konkurs – program marketingowy skierowany jest do adeptów i praktyków dietetyki
- Organizator - Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw - Spółdzielnia Osób Prawnych reprezentowany przez Prezesa Zarządu Witolda Bogutę, z siedzibą w Warszawie, ul. Świętokrzyska 20/321, 00-002 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000306904, NIP: 5252449469
- Partner konkursu - Zakład Żywienia Człowieka, Wydział Nauki o Zdrowiu, Warszawski Uniwersytet Medyczny reprezentowany przez kierownik zakładu dr hab. Iwonę Traczyk.
- Agencja nadzorująca - INSPIRE smarter branding, ul. Królowej Jadwigi 307i, 30-234 Kraków.
- Uczestnik konkursu – osoba lub zespół, które zgłoszą do Organizatora lub Partnera konkursu propozycję pomysłu wykorzystania i popularyzacji talerza* żywieniowego.
- Nagrody dla autorów najlepszego pomysłu – prezentacja pomysłu podczas XIII Warszawskich Dni Nauki o Żywieniu Człowieka – realizowanych online 18 listopada 2022 r. Opis zwycięskiego projektu w mediach branżowych dla dietetyków i producentów owoców i warzyw oraz na stronach Onet.pl i RMF24.pl. Voucher na warsztat kulinarny realizowany we wskazanym przez Organizatora studiu kulinarnym. Studio zlokalizowane w Warszawie, voucher ważny od 19 listopada 2022 do 16 grudnia 2022 roku. Istniej możliwości zamiany vouchera na nagrodę gotówkową w kwocie 3000 zł (dla zespołów) i 2000 zł (dla zgłoszeń indywidualnych).
- Nagrody dla wyróżnionej propozycji – koszulki polo ze zdobieniem Polish Super Fruits.
Dane osobowe:
Reklamacje:
Postanowienia końcowe:
Projekt "CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, II edycja” realizowany jest przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Źródło: CORE TEAM Zespół ds. Promocji postaw i dobrych praktyk produkcyjnych i handlowych
Opracowanie w ramach projektu CORE TEAM. Projekt jest realizowany przez KZGPOiW we współpracy z agencję strategiczną INSPIRE smarter branding, pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Kontakt:
Więcej na temat inicjatyw rozwojowych sektora ogrodniczego:
CORE TEAM – powstało forum współpracy sektora produkcji owoców i warzyw
Core Team to forum współpracy liderów, ekspertów branży owoców i warzyw, doradztwa i nauki. Uczestnicy postawili sobie cel opracowania planu rozwoju sektora i współpracę przy realizacji uzgodnionego portfela inicjatyw. Prace na etapie identyfikacji wyzwań poparły 34 orga...
Czytaj więcej
Mieliśmy dobrą strategię, która dziś już nie działa
Mieliśmy dobrą strategię. Były inne czasy, inni klienci, rynki, takie, a nie inne możliwości przechowywania i transportu, i to działało, sprawdzało się. Dziś już jednak nie działa. Padają słowa: wielka improwizacja, nieczytelność, chimeryczność, hazard.
Czytaj więcej
Będziemy silni handlowo i produkcyjnie, albo zostaniemy w polu
Rośnie zapotrzebowanie na wysokiej jakości deserowe owoce i na konsolidację podaży. Produkcja i konsumpcja owoców jagodowych rośnie. Pandemia wygenerowała dodatkowy popyt. Zwiększyła się też świadomość i zapotrzebowanie na całą jakościową żywność.
Czytaj więcej
CORE TEAM: Współpraca dźwignią handlu
W ramach współpracy sektora powstały CORE TEAM jagodowy i jabłkowy. Przedstawicieli organizacji branżowych wsparli liderzy uznanych firmy uprawiających, dostarczających owoce do handlu i eksporterzy. Wspólne doświadczenia akcentują rosnącą rolę integracji.
Czytaj więcej
Wola współpracy i świadomość liderów
W ramach projektu CORE TEAM połączono potencjał sektora owoców i warzyw. Przedstawiciele wielu środowisk, produkcji, przetwórstwa, nauki i doradztwa, ludzie często z międzynarodowym doświadczeniem, postawili sobie za cel identyfikację wyzwań i ściślejszą współpracę.
Czytaj więcej
Wspólna promocja katalizatorem zmian w sektorze
Udana realizacja projektów promocyjnych owocuje rozszerzeniem współpracy kilkunastu organizacji branżowych. Do tej pory wypracowano model całorocznej promocji, realizowane są wspólne badania konsumpcji, sektor ma wspólną strategię komunikacji i wspólną identyfikację wizu...
Czytaj więcej