18 września całą Polskę ogarnęła sportowa gorączka – zachęcaliśmy do ćwiczeń wspólnie z partnerami z całego kraju. Ponad 500 wydarzeń w Polsce oraz 10 tys. osób na pikniku na błoniach PGE Narodowego w Warszawie. Wspólnie ze sportowcami ćwiczyliśmy, próbowaliśmy nowych dyscyplin oraz dobrze się bawiliśmy. Oprócz sportu nie możemy zapominać o zdrowym odżywianiu. W tym roku partnerem wydarzenia byli polscy producenci owoców i warzyw. Razem pokazywaliśmy, że dobra forma zaczyna się na talerzu, a warzywa i owoce powinny stanowić połowę każdego posiłku
mówi Krystyna Radkowska, prezes Fundacji Zwalcz Nudę, organizatora Narodowego Dnia Sportu.
Po co promocji owoców i warzyw Narodowy Dzień Sportu?
Moc Polskich Warzyw na Narodowym
Pieczarkowy teatr kulinarny
Apetyt na Narodowym
Inicjatywa zebrania doświadczeń kilku dużych projektów powstała w ramach Core Teamu - forum współdziałania liderów i ekspertów branży ogrodniczej.
Core Team to forum współpracy liderów i ekspertów branży owoców i warzyw. Przedstawiciele środowisk produkcji, przetwórstwa, nauki i doradztwa, postawili sobie za cel identyfikację wyzwań i ściślejszą współpracę. Połączono potencjał sektora owoców i warzyw. Jego częścią jest Zespół ds. komunikacji ich roli w żywieniu człowieka. Zespół zajmuje się wdrożeniem rozwiązań wypracowanych w ramach projektu „Połowa Sukcesu”. W wyniku podjętych działań partnerami dla siebie stają się różne projekty finansowane z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Prowadzone działania mają integrować wokół wspólnych aktywności jak najszersze środowiska producentów i przetwórców.
Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
Publikację sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! IV edycja."
Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Więcej na temat wspólnej oferty
Więcej zdjęć
oraz grafiki dla producentów - Narodowy Dzień Sportu