Jagoda kamczacka z wyróżnieniem w Złotych Innowacjach FMCG 2025

Marka Jagodowe Pole zdobyła Wyróżnienie w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” za produkt Jagoda kamczacka bez dodatku cukru. Gratulujemy Ewelinie i Markowi Pielaszkiewicz. Doceniamy za promowanie jagody kamczackiej, samozbiorów i produktów regionalnych.
Konfitura bez cukru z tytułem Wyróżnienia wśród „Złotych Innowacji FMCG 2025”

Firma Zielono Mi Agnieszki Jarosińskiej została wyróżniona w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” za produkt Zielono Mi Malina - konfiturę bez dodatku cukru. Jury i konsumenci docenili wyjątkowy smak, prosty skład i doskonałe dopasowanie do współczesnych tr...
Zdrowie na talerzu - studenci i naukowcy WUM promują polskie warzywa i owoce

17 października społeczność Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego świętowała Światowy Dzień Warzyw i Owoców. W Centrum Dydaktycznym odbyła się prezentacja polskiego minikiwi, soków z aronii, jabłek i warzyw. Wydarzenie zorganizowały wspólnie Zakład Dietetyki Klinicznej, ...
Polskie superowoce - atuty i szanse
Projekt „Czas na polskie superowoce!” jest jednym z najskuteczniejszych przykładów wspólnej, zintegrowanej promocji całej kategorii produktów rolno-spożywczych w Polsce. Wstrzymanie jego realizacji grozi zatomizowaniem komunikacji, spadkiem konsumpcji i utratą wypracowan...
To będzie czas na polskie superowoce!
Jesteśmy w szczycie koniunktury – musimy zrobić coś, by za 10 lat też było dobrze. Te słowa do dziś oddają wyobraźnię plantatorów, którzy zbudowali promocję borówki, a potem całej jagodówki. Osobiste zaangażowanie i świadomość interesu wspólnego stały się wizytówką branż...
Polska aronia świętuje pół wieku. Toast wznosi branża mleczarska i dietetycy!
AgroWARMA 2025 była świętem polskiego rolnictwa i okazją do uczczenia 50-lecia aronii w Polsce. Wspólny głos producentów mleka i owoców pokazuje, że polskie produkty mogą inspirować do zdrowszego stylu życia - prostszego, bardziej świadomego i opartego na tym, co bliskie...
Owoc zamiast deseru - mały krok do wielkiej zmiany

Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyk kliniczny, przestrzega: po raz pierwszy w historii więcej ludzi cierpi z powodu nadwagi niż niedożywienia. To efekt złych nawyków żywieniowych, stresu i pośpiechu. Jej zdaniem rozwiązanie jest proste - wrócić do podstaw i zadbać, by po...
Różnorodność to siła polskiego rolnictwa

Paweł Eggert - biotechnolog, plantator i hodowca pierwszej polskiej odmiany aronii „Nero Eggert” - przypomina, że różnorodność nie rodzi się z dnia na dzień. Polska ma unikalne warunki, by przywrócić bogactwo odmian i gatunków, ale potrzebna jest cierpliwość i świadomość...
Pokaż swoje przetwory w konkursie ZŁOTE INNOWACJE 2025

Zapraszamy do udziału w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025”. To prestiżowe wydarzenie promuje innowacyjne przetwórstwo i wyjątkowo sprawnie docenia jagodowe. W dwóch ostatnich edycjach branża zdobyła 3 statuetki i 6 wyróżnień.
Jagodowe przetwory znów z sukcesem! Złote Innowacje FMCG & Retail 2025 rozdane

W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły Złoto i dwa Wyróżn...
Jagoda kamczacka z wyróżnieniem w Złotych Innowacjach FMCG 2025

Marka Jagodowe Pole zdobyła Wyróżnienie w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” za produkt Jagoda kamczacka bez dodatku cukru. Gratulujemy Ewelinie i Markowi Pielaszkiewicz. Doceniamy za promowanie jagody kamczackiej, samozbiorów i produktów regionalnych.
Konfitura bez cukru z tytułem Wyróżnienia wśród „Złotych Innowacji FMCG 2025”

Firma Zielono Mi Agnieszki Jarosińskiej została wyróżniona w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” za produkt Zielono Mi Malina - konfiturę bez dodatku cukru. Jury i konsumenci docenili wyjątkowy smak, prosty skład i doskonałe dopasowanie do współczesnych tr...
Zdrowie na talerzu - studenci i naukowcy WUM promują polskie warzywa i owoce

17 października społeczność Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego świętowała Światowy Dzień Warzyw i Owoców. W Centrum Dydaktycznym odbyła się prezentacja polskiego minikiwi, soków z aronii, jabłek i warzyw. Wydarzenie zorganizowały wspólnie Zakład Dietetyki Klinicznej, ...
Polskie superowoce - atuty i szanse
Projekt „Czas na polskie superowoce!” jest jednym z najskuteczniejszych przykładów wspólnej, zintegrowanej promocji całej kategorii produktów rolno-spożywczych w Polsce. Wstrzymanie jego realizacji grozi zatomizowaniem komunikacji, spadkiem konsumpcji i utratą wypracowan...
To będzie czas na polskie superowoce!
Jesteśmy w szczycie koniunktury – musimy zrobić coś, by za 10 lat też było dobrze. Te słowa do dziś oddają wyobraźnię plantatorów, którzy zbudowali promocję borówki, a potem całej jagodówki. Osobiste zaangażowanie i świadomość interesu wspólnego stały się wizytówką branż...
Polska aronia świętuje pół wieku. Toast wznosi branża mleczarska i dietetycy!
AgroWARMA 2025 była świętem polskiego rolnictwa i okazją do uczczenia 50-lecia aronii w Polsce. Wspólny głos producentów mleka i owoców pokazuje, że polskie produkty mogą inspirować do zdrowszego stylu życia - prostszego, bardziej świadomego i opartego na tym, co bliskie...
Owoc zamiast deseru - mały krok do wielkiej zmiany

Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyk kliniczny, przestrzega: po raz pierwszy w historii więcej ludzi cierpi z powodu nadwagi niż niedożywienia. To efekt złych nawyków żywieniowych, stresu i pośpiechu. Jej zdaniem rozwiązanie jest proste - wrócić do podstaw i zadbać, by po...
Różnorodność to siła polskiego rolnictwa

Paweł Eggert - biotechnolog, plantator i hodowca pierwszej polskiej odmiany aronii „Nero Eggert” - przypomina, że różnorodność nie rodzi się z dnia na dzień. Polska ma unikalne warunki, by przywrócić bogactwo odmian i gatunków, ale potrzebna jest cierpliwość i świadomość...
Pokaż swoje przetwory w konkursie ZŁOTE INNOWACJE 2025

Zapraszamy do udziału w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025”. To prestiżowe wydarzenie promuje innowacyjne przetwórstwo i wyjątkowo sprawnie docenia jagodowe. W dwóch ostatnich edycjach branża zdobyła 3 statuetki i 6 wyróżnień.
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.