- Produkt - owoce borówki
- Ludzie i ich kompetencje
- Stosunek do klientów
- Odpowiedzialność społeczna
- Troska o środowisko
- Wiarygodność branży
- Tożsamość
1. Kim jesteśmy, kto w Polsce uprawia borówkę?
2. Co robimy i jak promujemy owoce borówki?
3. Jakimi wartościami się kierujemy?
4. Jaką obietnicę składamy jako producenci borówki?
- Producenci mówią językiem korzyści. Borówka i owoce jagodowe promowane są w Polsce jako superowoce – żywność szczególnie korzystna dla naszego zdrowia i urody.
- Plantatorzy pokazują, że każdy owoc jest cenny, że jest dla kogoś i żaden nie powinien się zmarnować.
- Wszyscy producenci w Polsce promują rolę owoców i warzyw w codziennym odżywianiu.
- Komunikat #PolishSuperFruist jest częścią komunikacji #PolandTastesGood.
- Walory borówki potwierdzają dietetycy. Borówka jest w Polsce ulubionym owocem dietetyków - zdobyła tytuł „Najlepszego owocu świata według dietetyków” (dietetycy głosowali, w dużym, sześcioetapowym konkursie, wśród 48 gatunków).
- Producenci owoców i warzyw są w Polsce partnerem strategicznym Narodowego Dnia Sportu.
- Branża jagodowa promuje innowacje i wspieramy przetwórców. Organizuje m.in. Innovation Conference oraz projekt wzmacniający kompetencje brandingowy - BrandingOvation.pl
- Plantatorzy rozwijają współpracę z różnymi grupami przetwórców. Są wśród nich producenci lodów, pierogów, cukiernicy i piekarze.
- Środowisko producentów win owocowych, nalewek oraz rzemieślniczego piwa, integruje projekt BerryFest.pl
Maciej Dolata, Partner agencji strategicznej INSPIRE smarter branding, współtwórca projektów budujących wizerunek polskiej borówki - Dzień Polskiej Borówki, Lato z borówkami, Czas na #PolishSuperFruits - PolskieSuperowoce.pl; BerryFest.pl - promocja jagodowych alkoholi i BrandingOvation.pl - promocja najlepszych marek. Koordynator projektów „Połowa sukcesu” integrującego działania promocyjne i „Core Team” angażującego liderów w rozwój sektora ogrodniczego.
#PolskieSuperowoce #KupujŚwiadomie #FunduszePromocji
#IBOSummit2023 #PolishSuperFruits #PolandTastesGood
Źródło: Fundacja Promocji Polskiej Borówki, KZGPOiW, PolskieSuperowoce.pl
Publikację sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! V edycja."
Kontakt: