11/07/24

Zapraszamy do udziału w Konferencji SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy, 19 listopada 2024 r.


Jesień to czas planowania i cykl wydarzeń kreujących przyszłość branży jagodowej. Za nami Berry Innovation i „Złote Innowacje”, przed nami Konferencja SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy. Już 19 listopada 2024 r. – online i na Stadionie Legii w Warszawie - będziemy rozmawiać o przyszłości branży jagodowej.


Co łączy ludzi sukcesu?

Każde z branżowych wydarzeń pokazało i pokaże historie ludzi sukcesu. Każda z nich pokazuje jak mocno połączona jest branża jagodowa. Hodowcy, szkółkarze, plantatorzy, przetwórcy, ludzie nauki - tworzą niejako wspólny produkt. Każdy jest częścią jakiegoś łańcucha wartości. Coraz wyższa świadomość tych powiązań, sprawia, że jako branża potrzebujemy strategii. Opowiada o tym Paweł Eggert, szkółkarz i przetwórca, Aronia Eggert, Jagodowy Core Team.

- Jestem dumny, że jestem częścią jagodowej branży. Niełatwej, pełnej wyzwań, ale dającej szereg możliwości. Dowodem są trzy edycje Innovation Conference. Podczas pierwszej szukaliśmy innowacji. Rozmawialiśmy o tym czym jest innowacja? Podczas drugiej edycji inspirowaliśmy się nawzajem. Cały czas mówiliśmy o tym, że jesteśmy częścią łańcucha dostaw. Plantatorzy, przetwórcy, szkółkarze, ludzie nauki - wszyscy tworzymy jagodową branżę. Upatrujemy sukcesu w dostarczeniu konsumentowi końcowego produktu. Od sadzonki po cały zbilansowany, bezpieczny, nowoczesny produkt. Obok tej świadomości potrzebujemy czegoś jeszcze – opisuje Paweł Eggert, Aronia Eggert.

Przyszłość łańcuchów dostaw i wartości

- Świadomość łańcuchów daje każdemu poczucie wspólnoty i imperatyw współpracy. Jako branża potrzebujemy jednak pewnej strategii rozwoju i odporności. Mamy w Polsce niebywałe możliwości produkcji owoców jagodowych, polskich superowoców. Warunki klimatyczne, doświadczenie plantatorów, baza przetwórcza, nauka, która nam pomaga - te wszystkie ogniwa łańcucha już są. Dużo firm współpracuje i tworzy nowe produkty. To działa i jest dowodem sukcesu. Może to już jest dobry czas by pomyśleć o wspólnej strategii? O tym co będzie za 3-5-10 lat? Jak potoczy się historia jagodowego sektora, do czego nas zaprowadzi? – pyta Paweł Eggert.

Czas połączyć kropki

Strategiczne myślenie może pomóc nam zdobyć odporność na wahania i lata gorszej koniunktury. Po Berry Innovation zostaliśmy z myślą i z energią. Z myślą o łańcuchu, sumie ogniw budujących marże, i o strategii. Przed nami listopad, kluczowy miesiąc na strategiczną refleksje. Zapraszamy na każde branżowe spotkanie, do rozmów i współpracy
-- zachęca Paweł Eggert, Aronia Eggert i Jagodowy Core Team.

Biznes na pokolenia

Jak rozwijać sektor ogrodniczy i jak uczynić branżę jagodową bardziej stabilną i dochodową? O tym będziemy rozmawiać podczas Konferencji SadyOgrody.pl - Innowacje i Perspektywy, 19 listopada 2024 r. w Warszawie.

Partnerem merytorycznym jest Core Team sektora ogrodniczego.

Zapraszamy do dyskusji o tym jak chcemy zmierzyć się z najważniejszymi wyzwaniami w ogrodnictwie. Dyskusja będzie podzielona na obszary, jednym z nich – owoce jagodowe. Zaprasza Jagodowy Core Team. Oto tematy, które będą poruszanie podczas konferencji.


Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni (kolejność alfabetyczna):


Zapraszamy do rejestracji na konferencję - rejestracja​

Wśród organizowanych debat będą również te dotyczące przyszłości sadownictwa i warzywnictwa. Więcej o konieczności opracowania długofalowej strategia działania w wywiadzie z Witoldem Bogutą, prezesem Zarządu KZGPOiW, w Core Team liderem Zespołu ds. komunikacji roli warzyw i owoców w żywieniu człowieka – Ogrodnictwo może być biznesem na pokolenia - link

Celem projektu „Core Team” jest wzrost spożycia owoców, warzyw i ich przetworów, w wyniku integracji branży i stałej edukacji konsumentów. Projekt jest finansowany z Funduszu Promocji Owoców i Warzyw. Ma charakter parasolowy, czyli wspierający realizację wielu zadań i kampanii sektora ogrodniczego.


#Fundusze Promocji

#BerryInnovation #ZłoteInnowacje
#PolishSuperFruits #PolskieSuperowoce 

Opracowanie sfinansowano ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw w ramach realizacji przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw kampanii „Czas na polskie superowoce! Edycja VI". 

Projekt jest realizowany pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Kontakt:
Paweł Eggert